March 3, 2010

atomi's 1st workshop!







We had atomi's first workshop - ikebana (Japanese flower workshop) this morning. Thank you for those who joined us! Because the theme was to celebrate spring, the flowers really did bring spring in atomi. It was such a warm and cozy atomosphere, and I do hope everyone felt the same way.



As we are planning more of such workshops, I will post such news here, too.



Here is to share spring with all readers! Enjoy the beautiful images of the flowers we arranged today :)




今日は3月3日、桃の節句です。シンガポールにいて一番身近でなくなるもの、それは四季かもしれません。温暖なシンガポールの気候、過ごしやすくもありますが、四季のある中で育った季節の記憶が懐かしくなりもします。そしてそれに付随する食べ物も!


少しでも春を感じていただきたいと(私も含めて、です!)、今朝、桃の節句をテーマにいけばなのワークショップを開きました。お店開店前の静かな時間に、春のお花に囲まれて、私も見ていてとても幸せな時間でした。参加いただいたみなさまにも、楽しんでいただけたら嬉しいです。



せっかくatomi、という場所があるので、また今後もいろいろなワークショップを企画していきたいと思っています。このブログでもお知らせいたしますね。


画像だけですが、みなさまにも春をお届けします!




M

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.