November 29, 2009




atomi opened its door on 27th Nov, finally! Thank you those who visited us in the past 3 days for the support and encouragement. We are sorry for any inconvenience caused due to lack of experience on our side and noise and smell from renovations around us. We will continue to do our very best.

It's been totally a new experience for my husband and myself, but we are definetely enjoyning every minute of it. It's very rewarding to get to talk to people who visit us, and get to know them. We are looking forward for the whole mall to be open soon, so that people who visit us can enjoy the whole shopping experience at the Mandarin Gallery.
We are planning on having a few interviews and photo shoots for media next week, so we will keep you posted on any new developments :)
11月27日(金)に晴れてatomiがオープンいたしました!
お越しいただいたみなさま、大変ありがとうございました。不慣れな点、改装中の部分がありご迷惑をおかけしたかもしれません。今後ともより良いお店にしていけるよう努力してまいりますので、どうぞまた遊びに来てください。
また、初日の午前中にお越しいただいたお客様がいらっしゃったのですが、あいにくTV(チャンネルUです)の撮影が入っており、入店いただくことができなかったお客様がいらっしゃいました。せっかく初日にお越しいただいたのに、申し訳ない気持ちでいっぱいです。。ゴメンなさい。是非またこの周辺にいらっしゃることがありましたら、お立ち寄りいただけたら嬉しいです。心よりお待ちしています。
まだまだ不慣れな私たちですが、お客さまに来ていただいて、お話などできることとても嬉しく思っています。
これからも日本の良いものをご紹介していけるよう、頑張ってまいりますので、是非遊びに来てくださいね。
私たちのお店が入っているMandarin Gallery、まだまだオープンしていないお店がかなりあるのですが、その分ゆったりとお買物していただけるかと思います。もう少し本格的にオープンしましたら、Mandarin Gallery内のおススメのお店などもご紹介していきたいと思っていますので、お楽しみに!
オープンしたてのお店に来てくださって、本当に感謝です。
M

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.